Teleshoping - ismert TV termékek
16.07.2020Teleshoping, vagyis a televíziós vásárlás az értéksítés népszerű formájává vált a termékek beszerzésére már sok évtizeddel ezelőtt. Az ok elsősorban az a tény, hogy az embereknek nem kell, hogy elhagyják otthonukat, és teleshpingos vásárlási folyamatot elvégezhetik kényelmesen a kanapén egy telefonnal vagy notebookkal a kézben. Manapság a zsúfolt helyek és szinte az állandó forgalom a távértékesítés egy nagyon fontos tényezője a televíziós vásárlásnak.
Magyarországon több vállalat kínál a távértékesítést, televíziós vásárlást mint a TV Termék, TopShop, TV Products és WS International. Sok éven át uralkodott a fogyasztók körében az aggódás a TV termékek minőségét illetően, de az ügyfelek, akik kipróbálták a TELESHOP termékeit, tudják, hogy a teleshping árusok próbálják tartani a trendet a növekvő minőséggel és kiegészítő szolgáltatásokkal. Odafigyelnek az anyag minőségére, valamint az ügyfélszolgálatra vagy a garanciavállalásra. Ma már más módon nem is lehet, mint hogy megfeleljenek a vásárlók igényeinek, mivelhogy nem engedhetik meg maguknak, hogy kockáztassák a vásárló bizalmát és a hűségét.
Az elmúlt években egy látványos fellendülésben volt része a TELESHOP vásárlási módszernek. A fejlődő technológia lehetővé tesz bizonyos TV üzleti praktikákat, nem csak a televíziókban, de az internetes TV-n , valamint vírusos videókon keresztül is . Az értékesítés a TV-csatornákon keresztül Olaszországban indult el 1980 körül, aztán megjelent az Egyesült Államokban, és két évvel később bevezették Franciaországban is. Ma azonban a TV shop-ot a magyarok is élvezhetik.
A TV Termék a Chaux Gruop International vállalat egyik projekt je, amely a magyar piacon már 2008 óta működik.